Retur och reklamation

Om du behöver göra en retur eller en reklamation av en vara ber vi dig att fylla i returformuläret nedan för att göra en ansökan. Observera att detta ska ske inom 10 dagar från leveransdatumet av den vara du vill returnera/reklamera.


När vi mottagit din ansökan kommer vi att återkomma till dig inom ca en vecka med eventuella returhandlingar och vidare instruktioner om hur du går tillväga.  

Returer skall återsändas i hel originalförpackning utan några märkningar, samt vara väl förpackade i av posten godkänt emballage (exempelvis brun wellpappkartong). Vid eventuella transportskador till följd av bristfällig emballering godkänns ej retur. Infront förbehåller sig rätten till kontroll av varor. 

Infront debiterar minst 400 kr ex moms + eventuell returavgift från leverantör för felbeställda produkter. Vid felleverans från Infronts sida eller vid reklamation av defekt produkt debiteras ingen returavgift. DOA (Dead On Arrival) skall anmälas inom 48 timmar.

Transportskada skall anmälas till chaufför vid leveranstillfället samt anmälas till Infront på telefon 08-410 690 30 eller e-post rma@infrontitpartner.se

 

Support

Om du behöver support av en produkt hänvisar vi i första hand till respektive tillverkares supporttjänst.

Vid eventuella frågor ber vi dig maila rma@infrontitpartner.se

 
Kundvagn
Visa priser inkl moms
Varor: 0 stSumma: 0,00 kr